Mums ypač svarbu mūsų tiekiamų Jums ir Jūsų namams prekių kokybė, todėl mes visada rūpinamės, kad mūsų gaminiai būtų aukščiausios kokybės ir tiek gaminiai, tiek klientų aptarnavimas patenkintų visų klientų lūkesčius.

  • Jei dėl kokių nors priežasčių nusprendėte grąžinti prekę, kurią įsigijote Filo di Lino elektroninėje parduotuvėje, prašome per 14 darbo dienų laikotarpį nuo prekės gavimo dienos informuoti mus el. paštu: info@filodilino.lt
  • Prekės grąžinimo prašymą rasite pridėtą prekės pristatymo pakuotėje arba galite susisiekti su mumis, ir mes jums atsiųsime jį jūsų el. paštu. Prekės grąžinimo prašymas privalo būti užpildytas.
  • Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta savo lėšomis.

Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo. Grąžinamas ar keičiamas prekes siųskite gavėjui:
UAB „Dk Linas“
Konstitucijos pr. 23, korpusas B, 404, Vilnius LT-08105

1. Bendros prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės
1.1.  Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso nuostatomis.
1.2.  Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 (keturiolika) dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.
1.3  Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma.
1.4.  Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje: nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (užsakymo, pavedimo kopiją).
1.5.  Grąžinant prekę, būtina pridėti užpildytą grąžinimo prašymą.
1.6.  Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
1.7.  Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus. Taip pat padengti prekės grąžinimo išlaidas.
1.8.  Vadovaujantis LR Civilinio kodekso  6.228 (10) str. 2d., vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties, jei prekės yra:

  • greitai gendančios ar trumpo galiojimo;
  • sveriamos ir matuojamos prekės, kurios pirkėjo pageidavimu buvo specialiai paruoštos;
  • supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • kitos nurodytame straipsnyje nurodytos prekės.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių 1.2-1.5, 1.9-1.10 punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.9.   Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).
1.10. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
1.11.  Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekių kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo (garantija pagal įstatymą).

2.      Baigiamosios nuostatos
2.1.   Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
2.2.   Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
2.3    Pirkėjas turi teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant kitus tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus (CK 6.2287str. 1d. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.
2.4     Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje https://ec.europa.eu/